Thursday, June 27, 2013

Set Skin Care Shaklee NUTRIWHITE

Dari masa ke masa, jika tidak dijaga, kulit kita akan hilang seri, tekstur dan tonMelanin atau pigmentasi sering terhasil dan perubahan warna muncul pada kulit. Ini termasuklah tompokan mahupun bintik-bintik coklat dan tompok penuaan pada permukaan kulit muka

Penyebab utama terjadinya tompokan ini adalah faktor usia, pendedahan pada sinar mataharidan turun naik hormon. Faktor tersebut boleh mencetuskan pengeluaran melanin yangberlebihan. Selain dari itu, kulit juga menjadi lebih kering dengan usia dan kerosakkan pada struktur kolagen menyebabkan garis halus dan kedutan terhasil. Dengan tekstur kulit yang tidak sekata ini menyebabkan kulit kelihatan kusamTon kulit sering menjadi tidak sekata,kehilangan 'glow'. (Glow tu rasanya gebu ye???)

Selain dari itu, faktor tekanan, persekitaran dan isu-isu genetik adalah beberapa penyebab kulit nampak kusam atau tidak sihat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


NUTRIWHITE : Produk kecantikan dari asas semulajadi

Produk skincare ini dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit dari Jepun dan Amerika Syarikat, NUTRIWHITE. Pemilihan campuran nutrien dari 16 negara yang berlainan. Kombinasi nutrien yang unik dipanggil White-N 16. Formula ini diperkaya dengan vitamin C. Skincare memberi penekanan dalam kecerahan kulit, membantu melicinkan permukaan kulit agar lebih segar dan 'glowing'.

Setiap produk Nutriwhite membantu dalam mencerahkan kulit kusam dan meratakan tona kulit yang tidak sekata dengan lima cara berbeza. Apabila kesemua kombinasi produk ini digunakan, 5-cara tindakan tersebut akan memutihkan kulit dengan lebih cepat dan berkesan.


5 CARA NUTRIWHITE BERTINDAK KEARAH KECANTIKAN KULIT

*Klik untuk besarkan imej


7 PRODUK LENGKAP NUTRIWHITE  




*Klik untuk membesarkan imej

Itulah produk skincare NutriWhite dari Shaklee. 

Untuk keterangan lanjut/berminat untuk menjadi ahli serta menambah pendapatan sampingan hubungi: Umi Nad'rah Amir Hamzah 0134502520 ID:880032(ANDA BOLEH MENGGUNAKAN ID SHAKLEE SAYA UNTUK MEMBELI DI MANA2 BRANCH SHAKLEE YANG BERHAMPIRAN @ HUBUNGI HQ SHAKLEE DI 0356223188)

No comments:

Post a Comment