Wednesday, June 26, 2013

Vitamin E dan Alfalfa Complex Shaklee Menambahkan Keintiman Suami Isteri

Kepuasan dalam kehidupan seks menentukan rasa puas hati terutamanya kepada lelaki. Namun begitu harus difahami bahawa rasa puas hati dan kepuasan seks ini tidak berhubung kait dengan kekerapan membuat hubungan seks. Perkara paling penting dalam memuaskan kedua belah pihak adalah apa yang dikatakan sebagai ‘keintiman’. Dalam kata lain faktor seks hanyalah salah satu faktor kepada kepuasan rumah tangga, dan faktor yang paling penting adalah mewujudkan suasana keintiman.


Punca atau sebab anda kurang merasakan keintiman :


Kurang Lubrikasi - Keadaan ini terjadi selalunya disebabkan kurang aktiviti “foreplay”, tetapi ia lebih dikaitkan dengan oleh kekurangan hormon selepas menopos, selepas pantang atau semasa menyusu badan. Sebab kurang lubrikasi yang lebih jarang ialah kesan sampingan dari pemakanan ubat seperti antimurung, pil darah tinggi, ubat selsema, sedatif dan sesetengah pil perancang.

Jangkitan kuman - Jangkitan bakteria pada pundi kencing dan faraj boleh menyebabkan kesakitan semasa hubungan seks.
Alahan pada alat pencegah kehamilan dan krim seperti condom, jeli pelincir, krim haruman faraj dan sebagainya boleh menyebabkan inflamasi disekitar faraj dan rasa sakit setiap kali mengunakannya.
Vaginismus - Iaitu kekejangan otot keliling faraj yang berlaku dibawah sedar juga boleh menyukarkan penetrasi dan seterusnya kesakitan semasa seks.
Masalah sakit puan - Termasuk endometriosis, radang pelvis, uterine prolapse, rahim jatuh, fibroid dan ovarian cyst. 
Masalah kecacatan konjenital pada sistem peranakan - Sesetengah wanita diahirkan dengan selaput dara tebal, faraj yang sempit ( vaginal stenosis) dan sebagainya yang boleh menjdi punca kesakitan yang teruk semasa seks,
Radang dan iritasi selepas pembedahan - Radang dan iritasi selepas pembedahan dan jahitan pada bahagian genital boleh menjurus kepada rasa sakit dan sengal semasa seks.
Parut pembedahan - Parut dari pembedahan histerektomi dan kesan kemoterapi boleh menyebabkan sakit semasa seks.
Faktor emosi - Emosi kerap memainkan peranan dan boleh menjurus kepada sakit semasa seks. Rasa cemas, murung dan rendah diri terhadap keadaan fizikal tubuh badan boleh menyebabkan kurang rasa erotik dan seterusnya sakit semasa seks. Tekanan perasaan menyebabkan otot faraj tegang dan seterusnya penetrasi sukar terjadi.

Vitamin Untuk Meningkatkan Keintiman Suami Isteri :

Antara khasiat Alfalfa Complex bagi hubungan keintiman suami isteri :
  • - Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
  • - Membantu meningkatkan libido.
  • - Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • - Membantu mengurangkan masalah keputihan.
  • - Merawat masalah kekeringan vagina 



Khasiat Vitamin E Shaklee untuk meningkatkan keintiman suami isteri :

Peranan vitamin E kepada suami:
1. Lebih tenaga
2. Ereksi yang lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E untuk isteri:
1. Lebih tenaga
2. Ereksi yang lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu
yang mempunyai kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi


Vitamin E juga membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya sekaligus meningkatkan citarasa seksual.

Mungkin vitamin E boleh diberi jolokan ‘vitamin malam Jumaat’ 

Testimoni Vitamin Keintiman Shaklee


Untuk keterangan lanjut/berminat untuk menjadi ahli serta menambah pendapatan sampingan hubungi: Umi Nad'rah Amir Hamzah 0134502520 ID:880032(ANDA BOLEH MENGGUNAKAN ID SHAKLEE SAYA UNTUK MEMBELI DI MANA2 BRANCH SHAKLEE YANG BERHAMPIRAN @ HUBUNGI HQ SHAKLEE DI 0356223188)

No comments:

Post a Comment