Sunday, March 24, 2013

Set E = Set B + Ostematrix

Dahulu saya menulis berkenaan Set B adalah set ibu menyusu yang paling asas, hari ini ingin memperkenalakan set penyusuan bagi ibu2 yang tidak suka minum susu,ibu2 yang alah pada susu dan ibu2 yang mengalami keletihan serta tidur yang tidak "puas".

Kenapa kita tidur malam walaupun 8 jam tapi bila bangun pagi masih tak puas rasa tidur dan berasa letih,lesu serta lenguh? Salah satu faktornya organ badan kita perlukan kalsium. Kalsium amat penting supaya otot dan saraf dapat berehat ketika kita tidur dan percayalah setelah anda ambil Ostematrix 4biji sebelum tidur keesokkan paginya badan anda terasa segar serta bertenaga,tiada lagi rasa lebguh mahupun sengal2 pada badan anda.

Buat ibu2 yang menyusu anda pasti maklum bahawa setiap apa yang anda makan dan minum itu yang disalurkan pada anak anda. Susu yang dihasilkan pastinya susu yang berkhasiat kerana ia adalah susu ibu,tetapi kita perlu menambah baik pada kualitinya serta menjaga kesihatan kita dan anak yang menyusu. Apap yang ibu makan dan minum perlu dikongsi bersama anak sama seperti ketika ibu2 mengandung, apa yang pastinya apabila ibu2 menyusu bayinya tanpa menghiraukan nutrien,protien dan vitamin yang diperlukan oleh badan maka si ibu mungkin akan mengalami susut berat badan dantidak bermaya. 

Percaya atau tidak semasa sy menyusukan anak sulung saya hampir anemia kerana kurang darah dalam badan,ketika itu saya belum kenal Shaklee. Bila berjumpa doktor,doktor menyarankan saya mengambil Obimin serta Vitamin yang pernah saya ambil ketika mengandung dahulu,patutlah bila menyusu anak cepat sangat lapar,dari pembacaan saya selalunya anak akan lapar 2 jam sekali,  tetapi walaupun menyusu lama,sejam je lapar,asal lapar je sejam ....


Alhamdulillah,setelah banyak pembacaan yang saya buat dan bertemu Shaklee,saya ingin sarankan pada ibu2 mengandung makanlah Vitamin sbg Supplement harian anda untuk membantu anda kekal sihat cergas serta bertenaga agar anak, suami dan rumahtangga dapat kita uruskan dengan sebaiknya.


Set E mengandungi:

1. B-complex+Acid Folid
2. Vitalea + Iron
3. Vita C 500mg
4. Alfalfa Complex(penggalak susu)
5. Ostematrix(Kalsium)



dalam set tersebut Set B+ Ostematrix amat best dan pada ibu2 yang sengal,lenguh badan jom pakat2 miliki Set E ini...  

 
Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi:
 ~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah ~ 0134502520 ~ Shaklee ID:880032
Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi: ~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah ~ 0134502520 ~ Shaklee ID:880032

No comments:

Post a Comment