Sunday, March 24, 2013

Cara Mengatasi ASMA dan LELAH

  Disini saya ingin kongsikan post dari satu blog ni yang saya rasa amat berharga dan boleh membantu anda dan keluarga anda diluar sana,Jempu Baca

Tahun ini banyak orang di seluruh dunia menghidap alergi dan peningkatan asma kerana bukan sahaja di luar faktor-faktor persekitaran seperti habuk,asap debunga, kapas, dan sebagainya, tetapi adakah anda tahu alahan dan asma juga boleh disebabkan oleh sistem imun anda sendiri? Memang benar!

Apabila sistem imun kita berfungsi pada tahap yang rendah kerana tahap nutrien yang tidak mencukupi, pemakanan yang tidak sihat, tidur yang berkurangan, dan sebagainya, adalah sukar bagi badan kita untuk melawan penyakit dan asma alahan itu kerana badan kita sudah bekerja lebih masa semata-mata untuk mengekalkan kesihatan di tempat pertama.
Setiap orang setahun membelanjakan berjuta-juta dolar atas ubat racun dan lain jumlah wang yang besar pada doktor melawat cuba menyembuhkan isu-isu yang boleh dielakkan atau berkurang sama sekali dengan menyokong satu sistem yang berfungsi dengan sihat imun.

Langkah-langkah berikut telah dikemukakan kepada kami melalui info Shaklee kami dan kami ingin berkongsi maklumat ini dengan keluarga, rakan-rakan, dan pelanggan kerana ia telah membantu kita dalam MENCEGAH gejala alahan kami. Saya mempunyai alahan dahsyat untuk sekurang-kurangnya satu dekad (Aku masih ingat yang mempunyai masalah sejaki seorang kanak-kanak). Kini dengan mengikuti langkah-langkah ini, saya tidak lagi mengalami alergi! Saya harap anda boleh menarik nafas lega dan mula menghalang MENCEGAH alahan dan asma ...

UNTUK DEWASA:
1. MENGAMBIL VITAMIN MULTI!! Saya tidak boleh percaya berapa ramai yang tidak sedang mengambil satu. Ini adalah satu langkah yang besar dalam meningkatkan sistem imun anda dan memastikan anda mengambil dalam jumlah yang sepatutnya vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan anda. Kami mengesyorkan yang mengambil Vita-Lea atau Vitalizer kerana ia telah membantu kami dengan ketara dalam tempoh 6 bulan yang lalu sejak mengambil. Suami saya tidak lagi mendapat sakit pada ketika outstation ke negara lain.dan itu adalah satu bukti yang nyata untuk kita!

Ianya dikatakan killer product of Shaklee kerana ianya adalah multivitamin beserta iron sangat penting utk pembentukan darah dan sel. Jika dulu saya belajar, dikatakan 2 biji vitalea bersamaan dengan 40 jenis lauk. Bermaksud, untuk mendapatkan zat yang sama banyak dalam 2 tabs vitalea ianya sama lah dengan hidangan 40 jenis lauk pauk.Ada sesetengah doktor mengeluarkan kenyataan bahawa pengambilan multivtitamin shj sudah mencukupi bg mereka yang sihat. Namun pada saya jujurnya, keperluan b com dan vit C hari ini sangat penting seiring dengan pengambilan vitalea.Asasnya, semua masalah kesihatan memerlukan vitalea. Ini kerana di dalamnya yang mengandungi 12 vit dan 7 galian utama banyak membantu dalam kestabilan sistem tubuh badan manusia.Vitalea banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang.Ibu2 yang mengandung dan menyusukan anak sangat digalakkan mengamalkan pengambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan iron oleh si ibu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.Mengapa ada sesetengah ibu yang mengandung mahupun yang menyusukan anak mudah rasa pitam atau pening kepala?Hakikatnya ibu2 ini kekurangan zat besi @ iron dalam pengambilan diet harian mereka. Iron banyak terdapat dalam makanan laut seperti kerang, tiram namun terdapat banyak kekangan sekiranya kita hendak bergantung dengan sumber asli semata2. Apakah kekangan yang dimaksudkan? Harga kerang mahupun tiram lebih adalah mahal disesetengah tempat, sumbernya juga terhad...kelebihan bagi mereka yang tinggal berdekatan dengan perairan, bukan semua orang makan makanan laut..ianya menjadi terhad kepada mereka yang allergic kepada makanan laut. Kekangan ini membuatkan kita disaranankan menambah supplement dalam diet harian agar semua zat yang perlu diambil dapat disempurnakan.

2. Ambil suplemen imun menyokong. Saya tidak tahu tentang anda tetapi saya suka untuk menyelamatkan wang saya dan mengelakkan pergi berjumpa doktor di semua kos. Walau bagaimanapun, kita masih pergi untuk tahunan check-up seperti mana semua orang perlu :) Kami mengesyorkan NutriFeron. Shaklee eksklusif, NutriFeron adalah campuran yang dipatenkan, terbukti secara klinikal ekstrak daripada tumbuhan imun-pengukuhan. Apabila digunakan setiap hari, ia meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan anda, pengaktif kritikal sistem imun. NutriFeron bekerja pada tahap sel, dengan pesat mengaktifkan pertahanan sistem imun anda.

5. GET VITAMIN ANDA-C. Badan anda mampu banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C. Shaklee  Release Vita-C menawarkan perlindungan kekal-pelepasan jam selepas jam, dengan menggunakan sistem kelegaan berterusan proprietari.





3. Mengambil suplemen Alfalfa. Adakah anda tahu bahawa Alfalfa adalah antihistamin semulajadi? Selain itu, adalah. Apabila digunakan setiap hari, alfalfa akan mengurangkan dan mencegah sama sekali gatal, sneezy, batuk sistem yang berkaitan dengan alahan. Kami menggunakan Alfalfa di dalam makanan kita dan ini adalah apa yang membantu kita menghalang semua tanda-tanda yang dahsyat yang saya menderita dari sebelum. Shaklee menawarkan tambahan Alfalfa Large 700 biji dengan harga yang amat berpatutan.

Lastly Get rid of toxic household cleaners!!
Bukan sahaja pembersih ini meninggalkan anda dan keluarga anda berisiko untuk mendapat penyakit dan bahkan kanser, mereka merupakan penyumbang utama gejala alahan dan asma. Nasihat kami untuk melupuskan ini pembersih betul (periksa dengan jabatan kesihatan tempatan anda) and then switch over to the Shaklee Get Clean line. You and your family will be so happy you did!

sumber

Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi: 
~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah ~ 0134502520 ~ Shaklee ID:880032

No comments:

Post a Comment