Thursday, March 21, 2013

Positif Minda

Dah Setahun lebih berkecimpung dalam business shaklee ni, pelbagai rintangan dan cabaran perlu ditempuhi untuk berjaya dan teruskan usaha kearah kejayaan. Masa mula2 business banyak negetif ja yang datang,takut rugila,tak untung la,susah nak berjaya la...semuanya negativity yang menghampiri dan menyelubungi saya. Alhamdulillah tahun ni banyak perubahan yang dilakukan dan berusaha kearah kejayaan dengan menDELETEkan kata2 dari pihak "keladak".

Positifkan Diri

Ungkapan dari Prof Dr Muhaya "Dunia Dalaman Saya Menentukan Dunia Luaran Saya" membuatkan saya terfikir sejenak bahawa segala yang berlaku pada saya adalah apa yang saya FIKIR,Apa yang saya RASA ,apa yang saya BERI dan itulah yang saya DAPAT. Jom fikir sejenak betul atau tidak bahawa seluruh masyarakat kita ketagih perkara negatif,sebagai contoh ramai yang menelefon saya bertanyakan tentang produk akan bertanya lepas makan Vitamin Set ni ade side effect tak? Jarang yang bertanyakan ape yang best bila saya makan Vitamin Set ini? Kita kalau nak buat apa2 kita selalu jangkakan yang tidak baik, ingat wahai pembaca yang baik hati sekalian bahawa "Kita Akan Dapat Apa yang Kita Jangka bukan Kita Dapat apa yang Kita Mahu", Jadi berubahlah kearah positif,supaya hidup kita lebih bermakna,lebih baik dan lebih berjaya dengan izin Allah...

**Jom dapatkan itamin Shaklee dari saya Sebagai Pengedar Sah Shaklee Untuk Seluruh Malaysia**

Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi: 
~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah ~ 0134502520 ~ Shaklee ID:880032

No comments:

Post a Comment