Friday, February 1, 2013

Set G- Set Athma,Resdung,Eczema,Gegata dan Alergik



Ada seorang customer bgtau yang resdungnya Alhamdulillah berkurang dan dah hilang…Ya ALLAH syukur sgt….dia tersangat teruk resdung nya sejak dari muda ketika berumur 12 tahun. Mata selalu bengkak,selalu naik bisul pada mukanya dan hidung selalu berbau busuk…sedihkan?kini penyakit beliau telah lama hilang…Bagaimana dengan anda?

Anda seorang yang mempunyai athma (Athma), resdung (Sinus), alergi(Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)?

Kami dishaklee ada menyediakan set vitamin khas untuk anda yang mempunyai salah satu daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, “ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu – AthmaSinusAllergy, Hives and Eczema.

Vitamin yang dicadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.
Kenapa kami memilih vitamin tersebut?

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

Saya juga mengamalkan ketiga2 vitamin di atas dan ia sangat berkesan kepada saya, malahan saya juga tidak lagi demam dan selsema teruk, anda ingin mencuba?

Dapatkan harga yang berpatutan dari saya sebagai pengedar sah Shaklee anda.




Hubungi untuk maklumat lanjut dan ingin menjana pendapatan anda:

~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah
~ 0134502520
 ~ Shaklee ID"880032

No comments:

Post a Comment