Showing posts with label Alfalfa complex. Show all posts
Showing posts with label Alfalfa complex. Show all posts

Tuesday, May 28, 2013

TESTIMONIAL: Kulit Jerawat yang Bernanah Selepas Menggunakan Shaklee

Saya terbaca satu testimoni yang sangat menEXCITEDkan ahti ini bila melihat perubahan yang berlaku kepada Saudara Aizat adik kepada Master Iffah Anuar setelah menggunakan Shaklee. Alhamdulillah Aizat boleh anda juga boleh. Jom baca kisah Saudara Aizat dari blog kakaknya Master Iffah anuar

*********************************************************************************************************
Adakah anda seorang yang mempunyai masalah kulit yang chronic? Kulit berjerawat yang menanah akibat sinus atau resdung? Pasti anda sedih dan rasa rendah diri untuk berhadapan dengan khalayak ramai, mana taknya, terasa buruknya rupa dan orang sekeliling seakan memperkatakan tentang masalah kulit anda, seolah-olah ingin menjadi kecil seperti sang semut supaya tiada siapa yang perasan kewujudan anda... Jadi jangan biarkan keadaan ini terus membelenggu anda. Dapatkan kembali kulit yang sihat dan kembalikan keyakinan diri anda dengan sesuatu yang EXCLUSIVE ingin Iffa sharekan khas buat pelanggan SHAKLEE One Stop Centre (SOSC).


Cuba lihat perbezaan pada gambar di bawah ini? 


Buat pengetahuan semua, gambar diatas adalah gambar adik Iffa sendiri, Aizat namanya. Adik iffa mengalami alahan kulit yang sangat teruk sehingga menyebabkan mukanya dan beberapa bahagian kulit di kaki di tumbuhi jerawat yang besar dan menanah. Masih Iffa ingat, Aizat pernah berselipar ke sekolah kerana tidak boleh menyarungkan kasut sekolah akibat nanah di kaki yang sgt teruk dan berbau. Jika dilihat memang rasa geli tapi Iffa sangat bersimpati dan runsing kerana ia menganggu Aizat yang ketika itu  sedang menumpukan perhatian di Sekolah sebagai pelajar Ting 5. 


Pelbagai rawatan modern telah dibuat, ubat dimakan kesannya berkurang tetapi bila habis ubatnya, kembali seperti biasa.. Kata doctor kerana sinus a.k.a resdung. iffa juga pernah membawa Aizat untuk berbekam membuang darah kotor.. kasihan rasanya ditoreh2 dibahagian jerawat itu..bagi yang tidak pernah berbekam pasti ngeri melihatnya. Namun alhamdulillah, Iffa berjaya mencari penawar buat adik Iffa. Kerana yakin keberkesanan produk Shaklee Iffa telah susunkan jadual pemakanan untuk adik bagi beberapa produk tertentu. 


Apakah produk-produknya? Bagi masalah kulit seperti Aizat (Berjerawat, nanah/resdung dan berminyak serta sensitif), Ini adalah Supplement yang Iffa syorkan buat anda:

  1. Shaklee Vita - C
  2. Shaklee Vita - E
  3. Shaklee Alfalfa Complex
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake
Berapa lama masa diambil utk menampakkan kesan? Bagi Aizat, bulan pertama mengambil Set diatas telah mula memberikan kesan positif dimana, kulit yang bernanah mulai kering. Kini Aizat telah consume Meal Shake untuk bulan ke-3 (3 canister) dan kulit Aizat semakin cerah (tidak lagi kusam), semakin licin, tidak lagi tumbuh jerawat (jika ada sgt terkawal katanya pada Iffa ketika berjumpanya baru-baru ini). Makin ramailah girlfriend yang datang kan adik sayang...Hati - Hati ya =)

Bagaimana pula cara pemakanannya?Semestinya Iffa akan membimbing anda untuk mendapat hasil yang sama seperti Aizat kerana Ianya EXCLUSIVE untuk anda yang mahu kelihatan CANTIK BERSERI dan tambil YAKIN di khalayak ramai.. Jangan biarkan masalah kulit muka menghalangkan keinginan anda dari melakukan aktiviti kegemaran anda!

Sumber


Untuk keterangan lanjut/berminat untuk menjadi ahli serta menambah pendapatan sampingan hubungi: 

 Umi Nad'rah Amir Hamzah 0134502520 ID:880032(ANDA BOLEH MENGGUNAKAN ID SHAKLEE SAYA UNTUK MEMBELI DI MANA2 BRANCH SHAKLEE YANG BERHAMPIRAN @ HUBUNGI HQ SHAKLEE DI 0356223188)

Monday, April 8, 2013

SET N = SET SUAMI ISTERI

Dalam Set N ini adalah Set asas yang sangat berpatutan iaitu Vitamin E dan Alfalfa.
Vitamin E amat sesuai untuk suami bagi melancarkan dan mencergaskan sperma serta dapat "bertahan" lama...hehehhe..yela mana taknya bila isteri anda ambil Alfalfa...makin teringat2 si suami...

Alfalfa sangat membantu mengetatkan dan menguatkan daya "kemutan" si isteri...untuk kebahagian anda dan apsangan jom pakat2 miliki Set N ni...


Rujuk entry ini
Maklumat Lanjut berkenaan produk/ingin menambah pendapatan hubungi: ~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah ~ 0134502520 ~ Shaklee ID:880032

Friday, February 1, 2013

Set G- Set Athma,Resdung,Eczema,Gegata dan Alergik



Ada seorang customer bgtau yang resdungnya Alhamdulillah berkurang dan dah hilang…Ya ALLAH syukur sgt….dia tersangat teruk resdung nya sejak dari muda ketika berumur 12 tahun. Mata selalu bengkak,selalu naik bisul pada mukanya dan hidung selalu berbau busuk…sedihkan?kini penyakit beliau telah lama hilang…Bagaimana dengan anda?

Anda seorang yang mempunyai athma (Athma), resdung (Sinus), alergi(Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)?

Kami dishaklee ada menyediakan set vitamin khas untuk anda yang mempunyai salah satu daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, “ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu – AthmaSinusAllergy, Hives and Eczema.

Vitamin yang dicadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.
Kenapa kami memilih vitamin tersebut?

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

Saya juga mengamalkan ketiga2 vitamin di atas dan ia sangat berkesan kepada saya, malahan saya juga tidak lagi demam dan selsema teruk, anda ingin mencuba?

Dapatkan harga yang berpatutan dari saya sebagai pengedar sah Shaklee anda.




Hubungi untuk maklumat lanjut dan ingin menjana pendapatan anda:

~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah
~ 0134502520
 ~ Shaklee ID"880032

Thursday, April 26, 2012

Isteri Dingin?Isteri Jadilah ISTERI kepada SUAMI..


Seringkali isteri merungut penatnye nak "layan" kehendak suami,byk faktor yg menyebabkan keinginan seorg wanita itu berkurangan antaranya:

1.Keletihan ditempat kerja
2.Letih dgn anak2
3.Takut setelah bersalin 
4.Kekerapan diminta layanan oleh suami

sy mencadagkan set F(feminin) untuk membantu para isteri menjadi ISTERI kepada SUAMInya...
set ini juga amat sesuai untuk bakal2 pengantin diluar sana, disini sy ade petik dr blog puan Hadha...

Kawan-kawan tahu tak bahawa gabungan Alfalfa dan Vitamin E sebenarnya sangat bagus untuk menjadikan anda isteri dan ibu yang hebat?

Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?

Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.
Ia juga membantu menghilangkan masalah keputihan,Alhamdulillah ...


Menarik kan?


Bagaimana pula dengan Vitamin E? Ehem.. ehem..

Vitamin E ni pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksidan dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi ; emak-emak kita ; saya selalu suggest ambik SET D dgn tambahan Ostematrix), Vitamin E juga adalah vitamin yang berkaitan dengan intimacy!

Tak percaya ke? Saya excerp info daripada blog kak arnie (genkimomma.com).
Asparagus :
Contains vitamin E to stimulate the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life
So, amacam? Teruja? Vitamin E TIDAK menggangu penyusuan. tetapi ingat untuk ibu mengandung TIDAK DIGALAKKAN mengambil Vitamin E dan Alfalfa...kecuali anda dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu...

So, samada kawan-kawan tambahkan Vitamin E ke dalam suplemen yang kawan-kawan makan sekarang, ataupun dapatkan  SET F ( F for Feminine = Kewanitaan).

SET F adalah Vitamin E dan Alfalfa 

Cara makan:
  • Sebiji sehari untuk Vitamin E
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa


    * These statements have not been evaluated by the Food and Drug


     

    Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or 


    prevent any disease


    untuk maklumat lanjut:call or sms 0134502520

Thursday, March 8, 2012

4 Set Penyusuan Yang Sangat Popular



Full Set Lengkap untuk Breasfeeding Mom's...tetapi ia bukan hnya membantu untuk penyusuan ia juga mencantikkan wajah,mengurangkan keguguran rambut,mencantikkan kuku,memberi kecergasan, memantapkan breast yg kendur(alfalfa),sy telah mencubanya..Alhamdulillah




Alhamdulillah, telah banyak testimony yg pernah saya baca dan saya rasai sendiri setelah lebih kurng 5bulan menggunakan produk Shaklee, ternyata kehebatan Vitaminnya tiada kesangsian lagi. Ia sangat member keyakinan kepada saya serta ahli keluarga untuk tidak melepaskan peluang mencuba semua produk yg dikeluarkan Shaklee.

Disini sy ingin berkongsi 3 set produk penyusuan  dari Shaklee yang amat popular pd masa kini.

 TIGA Set Penyusuan Produk SHAKLEE: Yang mana yang paling sesuai untuk si ibu?

Set B
Set E
Set 3M
Eu-Four Pack

secara ringkasnya ia dijelaskan :
Set B ialah untuk ibu yang TIADA masalah penyusuan. Ianya lebih untuk memperkayakan susuibu dengan zat dan nutrisi semata-mata.

Apa yang ada dalam set B ?

Vitalea with iron formula, Vitamin B, Vitamin C dan Alfalfa. Memang khas untuk mereka yang tiada masalah penyusuan.
v      Vitamin B lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi,
v      Vitamin C fokus on imun system(mengurangkan selsema)
v      Vitalea demi pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh.
v      Alfalfa sebagai peransang susu demi membantu mempercepatkan penghasilan susuibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut.


Set E lebih kepada ibu yang ada kekangan untuk lengkapkan keperluan kalsium dalam diet harian. Kalsium Shaklee lebih dikenali dengan nama Ostematrix adalah formula
lengkap kalsium, magnesium dan vitamin D. Set E ialah set B ditambah dengan Ostematrix.(Set B+ Ostematrix(kalsium))

Siapa yang perlu set ini?
 Ibu yang mengalami kemerunduman susu setiap kali PMS. Selain itu set ini membantu si ibu cergas, bertenaga walau kurang tidur selain diperlukan untuk tulang bayi serta pembentukan gigi si kecil.


Set 3M
Set ini mengandungi Set B + Ostematrix+ ESP.

ESP  juga sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar. Selain itu ESp juga berfungsi untuk mencantikan kulit dan membetulkan sel2 kulit yg telah rosak. Ia  membina dan memperbaharui sel-sel tisu , hormon dan enzim . Ia sangat diperlukan oleh mereka yang sentiasa sibuk dan merasa letih, kanak2 yang sedang membesar, wanita mengandung dan ibu2 yang menyusukan anaknya.  ESP juga sangat membantu untuk mencantikan  kuku, rambut dan kulit. Protien yang berkualiti sudah tentu membantu pertumbuhannya.
Siapa yang perlu amik set ini?
1.      ibu yang ada masalah penyusuan,
2.       si ibu yang nak mula menyimpan stok,
3.      si ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan
4.      ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.
5.      Sesiapa yg mempunyai masalah kulit seperti eczema

Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari, maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

Eu-Four Pack  sangat sesuai untuk :
-ibu yang mengandung
-ibu yang menyusukan anak mereka
-ibu yang sering stress dan keletihan
-suami yang sering keletihan dan sukar mendapat tidur yang berkualiti
-sesuai ibu mak dan ayah kita.
-mereka yang ada masalah sakit pinggang, tumit kaki pecah dan sukar bangun tidur
-mengandungi Multivitamin dgn zat besi,Vitamin B,Vitamin C dan Klasium
-sesuai untuk ibu2 yg kemeruduman susu ketika haid(PMS)
-sangat sesuai kpd2 sesiapa yg tidak minum susu dan alah pada susu/laktosa
-Kalsium Shaklee (Ostematrix) adalah formula lengkap kalsium,magnesium dan vitamin D
-memberi tenaga kepada ibu menyusu dan org dewasa lain bertenaga walaupun kurang tidur

Mengandungi 4 Vitamin yang penting untuk tubuh :
Multivitamin
B kompleks
Vitamin C
Kalsium [Ostematrix]

**makan shaklee lechitin(fat emulsifier) atau pembakar lemak...bagus utk bf mommies especially yg selalu kene bengkak susu


**Pihak saya tidak menjamin susu akan byk jika ibu2 yang menyusu tidak mengepam  mengikut jadual dan  tidak minum air sekurang2nya 3L sehari.


**Sekiranya anda membeli set penyusuan dari saya akan disertakan cara pengambilan dan jadual pam,sekiranya anda adalah customer pilihan free gift akan diberi.


**Kepada customer sy ,jika anda memperkenalkan mana2 set vitamin shaklee atau trial pack  shaklee baucer tunai menanti anda.


Call/sms:0134502520




testimoni: