Showing posts with label B complex. Show all posts
Showing posts with label B complex. Show all posts

Friday, February 1, 2013

Set G- Set Athma,Resdung,Eczema,Gegata dan Alergik



Ada seorang customer bgtau yang resdungnya Alhamdulillah berkurang dan dah hilang…Ya ALLAH syukur sgt….dia tersangat teruk resdung nya sejak dari muda ketika berumur 12 tahun. Mata selalu bengkak,selalu naik bisul pada mukanya dan hidung selalu berbau busuk…sedihkan?kini penyakit beliau telah lama hilang…Bagaimana dengan anda?

Anda seorang yang mempunyai athma (Athma), resdung (Sinus), alergi(Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)?

Kami dishaklee ada menyediakan set vitamin khas untuk anda yang mempunyai salah satu daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, “ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu – AthmaSinusAllergy, Hives and Eczema.

Vitamin yang dicadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.
Kenapa kami memilih vitamin tersebut?

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

Saya juga mengamalkan ketiga2 vitamin di atas dan ia sangat berkesan kepada saya, malahan saya juga tidak lagi demam dan selsema teruk, anda ingin mencuba?

Dapatkan harga yang berpatutan dari saya sebagai pengedar sah Shaklee anda.




Hubungi untuk maklumat lanjut dan ingin menjana pendapatan anda:

~ Umi Nad'Rah Amir Hamzah
~ 0134502520
 ~ Shaklee ID"880032

Thursday, December 13, 2012

Cara Mudah Hilangkan Jerawat & Parut Jerawat

Cara Mudah nak hilangkan Jerawat dan Parut Jerawat.....



1. Cuci muka dengan pencuci muka yang sesuai tidak perlu kerap cukup hanya 2kali sehari.

2.Amalkan meminum air masak 2 -3 litre sehari dan sukatannya adalah (setiap berat anda 25kg = 1litre air) anda dinasihatkan mengunakan botol yang ada sukatan.

3. Dapatkan tidur yang mencukupi dan relekskan diri anda untuk emosi yang stabil

4. Kurangkan makanan yang berminyak dan bergoreng

5.Banyakkan mengambil buah2an dan sayur2an segar

6. Cuba untuk amalkan Vitamin B Complex + Vitamin C + Vitamin E (jika anda mempunyai budget lebih boleh ditambahkan dgn Vitamin A(beta Carotene).

7. Bagi menghilangkan parut dengan cepat pengambilan protien berterusan amatlah membantu menghilangkan kesan dan parut jerawat, mulakanlah dengan Energizing Soy Protien (ESP). Anda dinasihatkan jangan memicit jerawat dengan jari anda.

Vitamin B , C dan E


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

hubungi : 0134502520(Umi)
email:masnira_afifah@yahoo.com