Tuesday, January 1, 2013

Kenali Advanced Joint Health Tablet



Advanced Joint Health Tablet

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.




Ujian klinikal menunjukkan ekstrak Boswellia mampu meningkat kan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5+ hari - hampir 28% lebih pantas dari jenama lain. 

Manfaat :

1. Meningkatkan keselesaan sendi seawal 5+hari
-Ekstrak boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang       menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak boswellia berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen
-Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dgn glukosamina yg berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
-Zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yg memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.


Keterangan lanjut mengenai produk/ingin menjadi ahli Shaklee hubungi

umi nadrah
0134502520

These statement have not been evaluated by the FDA. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disesase. 



Promosi Advance Joint Health Tablet Buy 6 Free 1

Testimoni:


1 comment:

  1. Hi, I was simply checking out this blog and I really admire the premise of the article and this is really informative.advanced joints I will for sure refer my friends the same. Thanks

    ReplyDelete