Thursday, November 11, 2010

Today Is My Birthday...

Alhamdulillah...dah tua pun aku...dah 27 tahun...baby dalam kandungan baru 6bulan...moga ALLAH panjangkan umur ibu dalam ketaatan kan sayang...bercakap tentang umur...kita selalu lupa bahawa bila sampai tarikh lahir setiap tahun kita rasa gembira tp sebenarnya umur kita semakin berkurang, berkurang kearah kematian...huhuhu...bersediakah kita??cmne nak hadapi soal jawab dalam kubur?amalan byak dah ke?entahlah takut klu difikirkan...semoga kita semua mati dalam husnul khatimah..
Berbalik kepada birthday aku hari ni...tq pada suami, mak dan kawan2 yg igt birthday aku..dan wish dr semalam sampai pagi td...hehehe..yg paling best dapat cakap free 7hari dgn 8Pax celcom..dan sehari free untuk hari ini dgn maxis..nak call sape ek?call husband call mak...yg len sume org busy ..keje lak ari ni...
Apa2 pun yg aku tau aku dah tua dah..hehehehe..selamat menempuh hari tua Umi ....YaALLAH permudahkanlah urusan hidup ku dunia dan akhirat...aminnn


2 comments: